loading...
دوست دارم ثمین
دوست دارم ثمین بازدید : 19 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

غریب آشنای من! لحظاتم بی تو سرد است و تاریک و آتشی که در وجودم از نبودنت شعل ور شده است نیز مرا گرم نمی کند.درد مرا دستهای تو مرهم است بیا تا با وجود تو این سرما را تحمل کنم. مرا نگاه تو بس است تا اتش وجودم را خاموش کنم، مرا زمزمه های تو نیاز است تا صدای پراندوه سکوت را از یاد ببرم.بیا که تو را سخت دلتنگم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اگه میدونی عشق چیه حتما میفهمی چه حسی دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرتون چقدر ثمین رو دوست دارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 918
  • کدهای اختصاصی

    كد تغيير شكل موس